Retourneren
Bij Cafecito vinden wij het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn en wil je een artikel retourneren, dan kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling doen. Volg hiervoor de onderstaande retourinstructies.
De uitgebreide algemene voorwaarden kunt u hier lezen.
Retourinstructies
- Maak voor het gereedmaken van je retourzending altijd gebruik van het retourformulier.
- Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in.
- Plaats de artikelen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigde verpakking.
- Knip het adres op het retourformulier uit en plak dit duidelijk zichtbaar op het retourpakket, over het oude adreslabel op de verzenddoos.
- Geef je pakket af bij een willekeurig PostNL/DHL punt in Nederland (PostNL locatiewijzer). Bewaar het verzendbewijs van de retourzending.
RETOURVOORWAARDEN IN HET KORT
1. U heeft het recht de producten binnen 14 dagen te retourneren zonder opgave van reden.
2. Goederen die retour worden gestuurd dienen compleet en onbeschadigd aangeleverd te worden in indien mogelijk de originele verpakking.
4. U bent verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar uw bewijs van postbezorging daarom ook goed. Wij adviseren u om het pakket aangetekend retour te sturen.
3. Alleen volledig ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.
RETOURADRES
Cafecito
t.a.v. webshop
Van Baerlestraat 83
1071 AS Amsterdam
Retourkosten zijn voor eigen rekening. Ook bieden wij de mogelijkheid om in één van onze filialen de bestelde producten te retourneren of om te ruilen. Belt u van te voren of de producten aanwezig zijn. Ook bij het retourneren in één van onze filialen moet u gebruik maken van dit formulier. Hiervoor gelden dezelfde afhandelingsregels.
Uitzonderingen retourneren
- Artikelen of producten die zijn geopend kunnen niet geretourneerd worden.
AFHANDELING
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen gaan wij over tot de verwerking. De retourenafhandeling doen wij binnen 14 dagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen. Afhankelijk van de reden om een product retour te sturen, kan deze bestaan uit:
– een vervangend exemplaar toezenden;
– het factuurbedrag (inclusief verzendkosten heenzending) terugstorten;
– bij het retourneren van een deel van de bestelling worden de verzendkosten van heenzending niet vergoed;
– Retourkosten zijn voor eigen rekening.